Drukuj PDF

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA - DZIAŁ VIDEO

1. FILM LUB ODTWARZACZ NIE WYŚWIETLA SIĘ PRAWIDŁOWO

Jeśli nie widzisz odtwarzacza (kliknij TUTAJ aby zobaczyć jak prawidłowo powinien wyglądać), sprawdź, czy w komputerze jest zainstalowany darmowy dodatek Adobe Flash Player.

Aby zainstalować dodatek Adobe Flash dla przeglądarki Internet Explorer, kliknij TUTAJ Aby zainstalować dodatek Adobe Flash dla przeglądarki FIREFOX, OPERA, GOOGLE CHROME lub innej, kliknij TUTAJ
Pod TYM adresem możesz sprawdzić którą wersję programu Adobe Flash Player masz zainstalowaną na komputerze.

2. ZAINSTALOWAŁEM Adobe Flash Player ALE NADAL NIE MOGĘ ODTWORZYĆ PLIKU VIDEO


Jeśli nadal nie możesz odtworzyć pliku wideo w przeglądarce internetowej, może to wymagać włączenia obsługi języka JavaScript. Aby włączyć obsługę języka JavaScript w przeglądarce Internet Explorer, wykonaj następujące czynności:
  1. W menu ,,Narzędzia" wybierz polecenie ,,Opcje internetowe".
  2. Na karcie ,,Zabezpieczenia" kliknij przycisk ,,Poziom niestandardowy".
  3. Przewiń w dół do sekcji ,,Obsługa skryptów" i zaznacz opcję ,,Wykonywanie aktywnych skryptów".
  4. Kliknij dwa kolejne przyciski ,,OK", aby zamknąć okno ,,Opcje internetowe".
  5. Zamknij wszystkie okna przeglądarki i uruchom ją ponownie w nowym oknie.
Aby włączyć obsługę języka JavaScript w przeglądarce Firefox, wykonaj następujące czynności:
  1. W menu ,,Narzędzia" wybierz polecenie ,,Opcje".
  2. Zaznacz pole wyboru ,,Włącz obsługę języka JavaScript".
  3. Zalecamy również zaznaczenie pola wyboru ,,Pobieraj obrazki automatycznie".
  4. Kliknij przycisk ,,OK".
UWAGA! Korzystanie z programu blokującego wyświetlanie reklam lub wyskakujących okienek (np Adblock) zabezpieczeń internetowych lub oprogramowania antywirusowego może także powodować nieprawidłową obsługę języka JavaScript. Wiele przeglądarek i aplikacji umożliwia wyłączenie mechanizmów blokujących lub zabezpieczających dla określonych witryn internetowych.

3. FILM NIE ODTWARZA SIĘ PŁYNNIE - WYSTĘPUJĄ ZACIĘCIA

Aby płynnie wyświetlać zawarte na stronie materiały wymagane jest łącze o przepustowości min 900 kb/s. Pod TYM adresem możesz sprawdzić szybkość swojego łącza. (Patrz uwagi w pkt. 5)

4. ZROBIŁEM WSZYSTKO ZGODNIE Z WYMAGANIAMI ALE FILM SIĘ NADAL NIE ODTWARZA.

Jeśli pomimo spełnienia wszelkich wymagań nadal nie możesz obejrzeć filmu, prosimy o KONTAKT droga mailową. W mailu należy podać przede wszystkim przeglądarkę internetową, używany system operacyjny, prędkość łączą.

5. CO OZNACZAJĄ HD-wyłączone i HD-włączone W PRAWYM GÓRNYM ROGU ODTWARZACZA ? CO ZROBIĆ GDY WYKŁAD SIĘ ZACINA

Ze względu na zróżnicowanie szybkości łącz internetowych posiadanych przez użytkowników, wszystkie wykłady zamieszczone zostały w 2 wersjach:

SD - standardowej jakości - oznaczenie: HD wyłączone (720 x 406 px, H.264/MPEG-4, bitrate ok. 460 kb/s)
HD - wysokiej jakości - oznaczenie: HD włączone (720 x 406 px, H.264/MPEG-4, bitrate ok. 800 kb/s)

W razie problemów z odtwarzaniem (zacinanie obrazu) należy kliknąć w HD-włączone w prawym górnym rogu odtwarzacza. Wykład zacznie odtwarzać się w wersjidla słabszych łącz internetowych (oznaczenie zmieni się na HD wyłączone), dając jednocześnie użytkownikowi możliwość późniejszego powrotu do wersji HD za pomocą kliknięcia w ikonę HD-wyłączone.
 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce internetowej w każdym czasie. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.