Polityka prywatności

Katedra Prawa Administracyjnego Uniwersytetu Jagiellońskiego

Niniejsza strona z zasady nie zbiera żadnych danych.

  1. Witryna nie umożliwia pozostawiania komentarzy.
  2. Witryna nie zawiera formularzy kontaktowych.
  3. Witryna nie pozwala rejestrować się (tworzyć konto) osobom postronnym – przeglądającym jej treści.
  4. Witryna nie umożliwia pozostawiania na niej danych kontaktowych.
  5. Witryna nie zbiera danych analitycznych (poza statystyką pobranych plików – są one jednak przeznaczone jedynie dla Pracowników Katedry).
  6. Nie odpowiadamy za politykę prywatności podmiotów zewnętrznych – innych stron i serwisów, do których zamieszczamy linki. Użytkownik powinien zapoznać się z zasadami obowiązującymi u tych podmiotów.
  7. Witryna wyjątkowo może zawierać osadzone treści (np. obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę. Witryny mogą zbierać informacje, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować interakcje z osadzonym materiałem.

Pliki „cookies

Pliki „cookies”, tzw. ciasteczka – niewielkie pliki tekstowe wysyłane na urządzenie użytkownika odwiedzającego witrynę przede wszystkim dla celów zapewnienia prawidłowego działania strony w przeglądarce czy zapamiętywania indywidualnych ustawień i preferencji użytkownika.

Strona – wobec przeglądających – wykorzystuje pliki „cookies” jedynie wyjątkowo.
Z zasady nie są one potrzebne. Nie dotyczy to strony „Ogłoszenia” – „Dla pracowników”, którą zabezpieczyliśmy hasłem i jest ona przeznaczona dla uprawnionych pracowników Katedry Prawa Administracyjnego UJ.

Wpisanie hasła lub próba jego wpisania powoduje utworzenie tymczasowego pliku na potrzeby sprawdzenia, czy przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie usunięte po zamknięciu przeglądarki. Wpisanie hasła lub próba jego wpisania (użycie hasła nieprawidłowego) powoduje ponadto utworzenie dodatkowego ciasteczka potrzebnego do zapisu informacji logowania (zawiera ono dane na temat wprowadzonego hasła).

Powyższe dotyczy także innych stron zabezpieczonych hasłem, np. zawierających linki do zajęć online oraz stron zawierających pliki przeznaczone tylko dla pracowników Katedry. 

Z tego powodu informujemy o plikach „cookies” w sposób automatyczny po załadowaniu strony. Wyrażenie zgody – poprzez wybranie „Rozumiem” albo „X” – oznacza zarazem zapisanie ciasteczka zawierającego informację o niej. Wygasa ono po 3 miesiącach.

Użytkownik dodatkowo posiada możliwość skonfigurowania własnej przeglądarki internetowej tak, aby całkowicie lub częściowo wyłączyć przechowywanie plików „cookies” na urządzeniu.

Polecamy zapoznanie się z Polityką Prywatności Uniwersytetu Jagiellońskiego.